Hidden Cottage

Hidden Cottage

torstai 21. toukokuuta 2015

Tervetuloa Salaisen Mökin maailmaan

Tästä se sitten alkaa! Mistä kaikesta tulen kirjoittamaan, en osaa ennalta sanoa. Kuvia tässä blogissa tulee olemaan paljon, niiden tasosta en aina voi mennä takuuseen.

Tämä blogi tulee kertomaan minun, Sarin, elämästä ulkosuomalaisena etelä-Englannissa, Hampshiressa. Elämääni liittyy olennaisena osana ystävät, käsityöt, puutarhanhoito, shoppailu ja tietysti My Other Half.

Joku saattaa ihmetellä blogin nimeä, no me nyt satutaan asumaan Salatussa Mökissä, oven pielessä on laatta "Hidden Cottage". Eli sen kun löydät, olet löytänyt meidät!


Kaikkia teitä, jotka olette tänne blogiin löytäneet, pyytäisin kertomaan kommenteissa mistä haluatte minun kertovan teille. Onko jotain joka askarruttaa mieltänne?

10 kommenttia:

Srinity kirjoitti...

Sitä kun ei koskaan tiedä jos vaikka minäkin sinne saarelle joskus muutan niin olisi kiva kuulla ns. käytännön asioiden hoitamisesta ja miten ne eroaa verrattuna Suomeen. :)

Sari kirjoitti...

Ehdottomasti postauksen arvoinen juttu! Palaan tähän asiaan hieman myöhemmin, kun olen vähän paremmin kartalla miten paljon kaikki oikeasti eroaa Suomesta toiminnaltaan. Eroa siis on!

Katri kirjoitti...

Minä haluaisin kuulla ihan arkielämästä (ja ehkä siis siitä miten se eroaa Suomesta) ja nähdä kuvia kivoista paikoista ja ihanista maisemista... :)

Ulla kirjoitti...

Minua kiinnostavat alueen puutarhat, luonto, maisemat ja historialliset rakennukset.

Mari kirjoitti...

Käsityöt, ruoka, puutarha, ostokset, arki ja elämä ylipäätään siellä Hidden Cottagessa kiinnosta lukijana minua :). Kiva kun bloggaat taas, uusia tarinoita innolla odotan.

Mari kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Lumiruusu kirjoitti...

Minä menen Marin kanssa samoilla toiveilla eli ,käsityöt,puutarha,ostokset,lisäksi vielä kaikki vierailun arvoiset paikat eli kartanot,museot,kirkot linnat ja mitä muuta siellä onkan..lisäksi vaatteet ja muoti - "päivän asu" on jo kiva aihe !

Sari (saristitching) kirjoitti...

Kiva olisi nähdä kuvia erilaisilta retkiltä ja lukea ihan kaikenlaisia juttuja.

Anonyymi kirjoitti...

No jos välillä saisi tavalla tai toisella kuulla/nähdä, mitä Jane Austenille kuuluu :D

Melli kirjoitti...

Mielenkiinnolla seuraan uutta elämänpolkua sun 'piilossa ' 😉